درس دو و يادگيري آن(powerpoint)
درس دو و يادگيري آن(powerpoint)

 

 

لينك:http://s5.picofile.com/file/8157091992/lesson2.zip.html

رمز:englishgrade7.loxblog.com


انگليسي پايه ي هفتم
این نظر توسط سرميلي در تاریخ 1393/9/27/englishgrade7 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام.من معلم زبان در بوشهر هستم.مطالبي كه ميزاري خيلي خوبه.ولي اگه خواستي به وبلاگ من سر بزن.قول ميدم راهنمايي هاي خيلي خوبي ميكنم كه مطالبات بهتر از اين بشه.تازه بازديد هات هم بيشتر ميشه

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/9/24/englishgrade7 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

خوب طراحي شده
وقت كردي با وبلاگ من هم تبادل لينك كن

این نظر توسط حسن در تاریخ 1393/9/24/englishgrade7 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

عالي بود.خيلي بهم كمك كرد
دمت گرم داداش

این نظر توسط مريم در تاریخ 1393/9/22/englishgrade7 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

آفرين آشغال.خوب بود
پاسخ:حالا چرا فوش ميدي؟وا

این نظر توسط نيما در تاریخ 1393/9/22/englishgrade7 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

من نميتونم اين رو اجرا كنم.لطفا راهنمايي كنيد.
پاسخ:اول به اين لينكي كه نوشتم برو و بعد از دانلود فايل رو با رمزي كه نوشتم باز كن و اون رو به راحتي اجرا كن.

این نظر توسط ممد در تاریخ 1393/9/22/englishgrade7 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

ممنوووووووووووووون
خيلي كمكم كرد


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: